مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 08:002019-02-23ورزشي

رونمایی از سردیس علی دایی و کریم انصاری فرد در اردبیل


به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولد علی دایی، تورنمنت چهارجانبه ی فوتبال به میزبانی اردبیل برگزار می شود.

- علیرضا پوستی رییس شورای شهر اردبیل در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ما سال گذشته در نشستی که در هیأت فوتبال اردبیل داشتیم از طرف شورا و شهرداری برای برگزاری جشن تولد 50 سالگی اسطوره فوتبال آسیا قول هایی دادیم تا در کنار این جشن تورنمنتی را نیز با نام دایی برگزار کنیم تا همه ساله این رویداد ورزشی در استان به عنوان زادگاه علی دایی تکرار شود.

وی خاطرنشان کرد: تابستان امسال علی دایی میهمان شورا و شهرداری در ساختمان عمارت بود که در آنجا ما این موضوع را مطرح کردیم که قرار شد جشن 50 سالگی علی دایی در سال آینده برگزار شده و یک تورنمنت چهارجانبه ای را نیز در اردبیل به همین مناسبت برگزار کنیم.

رییس شورای شهر اردبیل افزود: ابتدا قرار بود تیم ملی با تیم هنرمندان دیدار دوستانه ای را برگزار کنند اما برای حفظ شأن و جایگاه علی دایی تصمیم بر این شد تا با دعوت از دو تیم خارجی و دو تیم داخلی این رویداد به شکل آبرومند برگزار شود.

پوستی ادامه داد: با هدف فرهنگ سازی و تشویق جوانان در الگوگیری از قهرمانان ورزشی قرار شد تندیس و سردیس این قهرمانان نظیر علی دایی تهیه و در میادین شهر نصب شود که قرار است به زودی این پیشنهاد شورا در قالب یک لایحه از طرف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سردیس علی دایی و کریم انصاری فرد در اردبیل

رونمایی از سردیس علی دایی و کریم انصاری فرد در اردبیل