مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 11:152019-02-23فرهنگي

دلیل ممیزان صداوسیما برای سانسور تبلیغات «جن زیبا» چه بود؟


مهرداد فرید تهیه کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» با انتقاد از سانسور تیزرهای تلویزیونی این فیلم بیان کرد: آنچه که درد آور است، این است که به دلیل عدم شناخت، - دلیل ممیزان صداوسیما برای سانسور تبلیغات جن زیبا چه بود؟ مهرداد فرید تهیه کننده فیلم سینمایی جن زیبا  با انتقاد از سانسور تیزرهای تلویزیونی این فیلم بیان کرد: آنچه که درد آور است، این است که به دلیل عدم شناخت، ممیزان صدا و سیما در دستوراتشان از "نورگل یشیلچای" به عنوان بازیگر شبکه های "جم" یاد می کردند.

این تهیه کننده، درباره تبلیغات تلویزیونی این فیلم سینمایی به ایسنا توضیح داد: متاسفانه علی رغم برنامه ریزهای بلند مدت، به دلیل مشکلاتی که از قدرت و حوزه تصمیم گیری ما خارج بود، مجبور شدیم فیلم را بعد از جشنواره فیلم فجر و بدون هیچ تبلیغات محیطی آغاز کنیم و در ابتدای اکران، فقط چند تیزر تبلیغاتی از صدا و سیما پخش شد که همگی تیزرهای سانسور شده بودند که به تبلیغات فیلم هم چندان کمکی نمی کرد.

فرید ادامه داد: با این حال تلویزیون با افزایش تعداد تیزرها موافقت نکرد و به همین میزان اندک با تیزرهای بی حال و کم اثر، قناعت کردند تا بعد مدعی باشند که ما از این فیلم حمایت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل ممیزان صداوسیما برای سانسور تبلیغات «جن زیبا» چه بود؟

دلیل ممیزان صداوسیما برای سانسور تبلیغات «جن زیبا» چه بود؟