مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 13:452019-02-23سياسي

شناسایی 14 منطقه برای محرومیت زدایی/ در قلعه گنج چه می گذرد؟


رییس بنیاد مستضعفان ضمن تشریح فعالیت های مربوط به محرومیت زدایی توسط این دستگاه، از شناسایی 14 نقطه مختلف در کشور برای محرومیت زدایی طبق برنامه زمان بندی شده خبر داد.

- محمد سعیدی کیا در گفت وگو با ایسنا با تشریح برنامه های محرومیت زدایی این بنیاد در نقاط مختلف کشور، اظهار کرد: در دستگاه های مختلف همواره سعی بر این بوده تا اقدامات مختلفی در جهت رفع محرومیت ها انجام شود، اما مهم این است به منظور پیشبرد فعالیت ها الگویی وجود داشته باشد و طبق آن کارها را پیش برد.

وی ادامه داد: اقدامات بسیار زیادی پس از انقلاب صورت گرفته است و تلاش های بسیار زیادی منجر به نتیجه شده است اما به دلیل اینکه الگوی تعریف شده ای برای آبادانی روستاها و مناطق محروم نبوده هدف نهایی محقق نشده است، چرا که آبادانی در صورت رفع نیازهای معیشتی مردم فراهم می شود و اگر معیشت در کنار نیازهای آموزشی و بهداشتی مردم مدنظر قرار نگیرد امکان زندگی مناسب در نقاط روستایی و محروم وجود ندارد.

حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط با اعطای وام 2.

5 میلیاردی رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ارتباط با محرومیت زدایی به چند نکته اشاره کردند، گفت: مسئله مدنظر مقام معظم رهبری این بود که در کنار فعالیت های عادی مربوط به محرومیت زدایی، یک نقطه محروم شناسایی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 14 منطقه برای محرومیت زدایی/ در قلعه گنج چه می گذرد؟

شناسایی 14 منطقه برای محرومیت زدایی/ در قلعه گنج چه می گذرد؟