مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 03:102019-02-23فرهنگي

حاشیه های ادامه دار «هفت شهر عشق» / عبدی زاده: شکایت کردم


کنسرت _ نمایش «هفت شهر عشق» که پس از یک بار منتفی شدن، توسط گروهی جدید به زودی روی صحنه می رود، همچنان درگیر حاشیه هایی است و مشخص نیست بالاخره اجرای آن به سرانجام می رسد؟ - کنسرت _ نمایش هفت شهر عشق که پس از یک بار منتفی شدن، توسط گروهی جدید به زودی روی صحنه می رود، همچنان درگیر حاشیه هایی است و مشخص نیست بالاخره اجرای آن به سرانجام می رسد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود دو ماه قبل، خبرهایی از اجرای اپرا _ نمایش هفت شهر عشق به کارگردانی محمد عبدی زاده، تهیه کنندگی مرضیه مهدی زاده و علی آقایی نسب منتشر شد که قرار بود از ششم دی ماه در تالار وزارت کشور اجرا شود.

در آن اجرا اعلام شده بود مریلا زارعی، محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، پانته آ بهرام، ابوالفضل پورعرب، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی و محمدعلی ساربان بازی می کنند و منصور دانشور هم خالق و آهنگساز اثر است و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی به صورت زنده موسیقی این اُپرا را می نوازد.

اما در آستانه شروع اجرا، خبرهایی از توقیف این اثر منتشر شد که اداره کل هنرهای نمایشی آن را تکذیب و بر بازبینی بدون مشکل نمایش تاکید کرد، با این حال به دلایلی که رسمی و دقیق اعلام نشد، اجرای این اپرا - نمایش منتفی و به زمانی دیگر موکول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های ادامه دار «هفت شهر عشق» / عبدی زاده: شکایت کردم

حاشیه های ادامه دار «هفت شهر عشق» / عبدی زاده: شکایت کردم