مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 08:402019-02-24سياسي

توصیه به امام جمعه هرمزگان برای عذرخواهی


می دانیم یک مجتهد که لزوماً باید به زیور تقوا آراسته باشد، اگر بخواهد درباره مسئله ای اظهارنظر کند باید به همه منابع ممکن مراجعه کند و هرگاه به نتیجه ای رسید، - آن نتیجه را باید به عنوان ظن خود مطرح کند و نه به عنوان یقین ؛ آن هم هنگامی که رسانه ها مستقیماً آن نظریه را به تمام دنیا اعلام می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی هاشمی طبا در روزنامه شرق نوشت: امام جمعه بندرعباس در شبی که کنار رییس جمهوری و استاندار هرمزگان نشسته بود، گفت مردم نان ندارند بخورند ! این درست مشابه جمله ای بود که دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، حدود دو هفته قبل درباره مردم ایران بیان کرده بود.

از دونالد ترامپ کاباره دار و یار منافقان و بدسگالان دنیا که ایران را ندیده و آشنایی اش با ایران و مردم آن در حد گزارش های منافقان و افرادی شبیه به جان بولتن است، بیش از این انتظاری نمی رود، اما ادای چنین جمله ای -که با واقعیت هم تناسبی ندارد- از سوی امام جمعه ای که قاعدتاً دروس خارج را خوانده و مردم را به تقوا دعوت می کند و در ایران زندگی می کند، هم آب بر آسیاب دشمن ریختن است و هم موجب ناامیدی مردم از انقلاب و کشور می شود.

می دانیم یک مجتهد که لزوماً باید به زیور تقوا آراسته باشد، اگر بخواهد درباره مسئله ای اظهارنظر کند باید به همه منابع ممکن مراجعه کند و هرگاه به نتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه به امام جمعه هرمزگان برای عذرخواهی

توصیه به امام جمعه هرمزگان برای عذرخواهی