مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 08:552019-02-24حوادث

هشدارها و توصیه های نوروزی پلیس


رییس پلیس پیشگیری ناجا در آستانه فرارسیدن نوروز، برای افزایش ایمنی و جلوگیری از سرقت، توصیه هایی به شهروندان بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد شرفی در بازدید از کشفیات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رسانه همیشه یاور پلیس بوده است اظهار داشت: رسانه ها باید در روزهای پایانی سال اطلاع رسانی مطلوب تری داشته باشند و هشدارهای ایمنی پلیس را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی در خصوص پیشگیری از جرایم در زمان ایام نوروز و ساعت نبود مردم در منازل نیز اظهار داشت: مردم در تحویل فرش ها به قالیشویی ها اطمینان لازم و کافی را داشته باشند و استعلامات لازم را از منابع آگاه انجام دهند تا در روزهای پایانی سال دچار مشکل نشوند.

شرفی افزود: همچنین در خصوص حمل پول توسط شهروندان برای خرید در پایان سال خانواده ها باید دقت کنند و از مراکز معتبر خریداری کنند و رمز کارت های بانکی را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت مشاهده افراد مشکوک به پلیس 110 اطلاع دهند.

شرفی با بیان اینکه باید ساختارهای یگان امداد در شرق استان تهران تقویت شود تا در خدمت گزاری به مردم موفقیت های بیشتری داشته باشد، افزود: این تقویت جزو برنامه های کلی ناجا برای یگان های امداد است که به آن جامه عمل پوشانده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارها و توصیه های نوروزی پلیس

هشدارها و توصیه های نوروزی پلیس