مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 10:252019-02-24اقتصادي

با تصویب مجلس، سود وام های معوق زیر 100 میلیون تومان بخشیده می شود


نمایدگان مجلس در مصوبه ای بانک مرکزی را موظف کردند نسبت به اجرای طرح بخشودگی سود تسهیلات زیر 100 میلیون تومان اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس و در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه سال 98 به پیشنهاد محمدحسین فرهنگی برای الحاق یک بند به تبصره 16 این لایحه موافقت کردند که بر اساس آن بخشودگی سود تسهیلات زیر یک میلیارد ریال مشروط به بازپرداخت اصل تسهیلات و بخشش جریمه های متعلقه 73 هزار و 200 میلیارد ریال تعیین می شود.

همچنین هر یک از مشمولان بخشودگی سود تسهیلات زیر یک میلیارد ریال می توانند از زمان تصویب این قانون صرفاً یک فقره از بخشودگی سود تسهیلات موضوع این بند استفاده کنند.

بر این اساس بانک مرکزی جمهور ی اسلامی موظف است بدون رعایت مبلغ حداکثر توسط مطالبات بانک مرکزی از بانک ها به تفکیک هر بانک مندرج در جدول ضمیمه تبصره 35 قانون اصلاح بودجه سال 95 کل کشور به اجرای طرح بخشودگی سود تسهیلات زیر یک میلیارد ریال اقدام کند.

طبق این مصوبه، تسهیلات اتحادیه مرکزی تعاونی های عشایری ایران در صورت بازپرداخت اصل آن مشمول بخشودگی سود و جریمه و استفاده از مفاد آن می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تصویب مجلس، سود وام های معوق زیر 100 میلیون تومان بخشیده می شود

با تصویب مجلس، سود وام های معوق زیر 100 میلیون تومان بخشیده می شود