مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 10:252019-02-25اقتصادي

نرخ آرایشگاه های مردانه، 15 تا 25 هزار تومان


رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران نرخ خدمات ارائه شده در این واحدهای صنفی را بین 15 تا 25 هزار تومان اعلام کرد.

- مصطفی گواهی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با فعالیت واحدهای آرایشی سطح تهران اظهار کرد: قیمت گذاری فعالیت واحدهای آرایشگری از 15 تا 25 هزار تومان است و تصمیمی در رابطه با نرخنامه جدید اتخاذ نشده است.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران تصریح کرد: برخی از واحدهای صنفی بنابر شرایط منطقه اجاره بها، مالیات و ارائه خدمات، هزینه های بیشتری نسبت به نرخنامه تعیین شده دریافت می کنند که این موضوع ذاتاً خلاف قانون نیست، اما اگر فردی نسبت به هزینه آرایشگران اعتراض دارد می تواند به اتحادیه مراجعه کند.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر این که وزارت بهداشت نسبت به انجام خالکوبی موضع گیری های خاصی دارد و در برخی واحدهای صنفی این اتحادیه خالکوبی انجام می شود، اظهار کرد: انجام خالکوبی در واحدهای آرایشی با توجه به تاکید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر غیربهداشتی بودن این عمل، غیرمجاز است و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

گواهی ادامه داد: فعالیت هایی که ارتباط مستقیمی با پوست دارد نباید در واحدهای آرایشگری انجام شود، زیرا این فعالیت ها نیاز به تخصص دارد و تنها پزشکان اجازه انجام اینگونه فعالیت ها همچون برنزه کردن پوست ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ آرایشگاه های مردانه، 15 تا 25 هزار تومان

نرخ آرایشگاه های مردانه، 15 تا 25 هزار تومان