مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 15:502019-02-25اقتصادي

فارس همچنان پیشتاز در حوادث ترافیکی


معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که براساس آمارها، استان فارس همچنان پیشتاز حوادث ترافیکی در کشور است و در بهمن ماه شاهد رشد تامل برانگیز حوادث بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، بهناز رستگارفر گفت: اورژانس 115 فارس تنها در بهمن امسال، به بیش از 18 هزار مورد امدادخواهی، خدمات فوریت پزشکی ارایه کرده است.

رستگارفر، آمار کشته شدگان حوادث ترافیکی بهمن امسال را تامل برانگیز ارزیابی و خاطرنشان کرد: 49 نفر در حوادث ترافیکی استان فارس در بهمن ماه، جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 88 درصد افزایش را نشان می دهد .

وی ادامه داد: از سه هزار و 307 مورد تصادف ثبت شده در سامانه اورژانس 115 فارس، 63 درصد تصادف شهری و 37 درصد تصادف جاده ای بوده که در حوادث جاده ای، 14 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است .

وی با اشاره به افزایش تعداد مصدومان حوادث ترافیکی در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: در ماه گذشته سه هزار و 982 نفر در حوادث ترافیکی مصدوم شدند که از این تعداد، 43 درصد مربوط به تصادفات جاده ای بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 17 درصد افزایش داشته ایم، دو هزار و 274 نفر نیز در تصادفات شهری مصدوم شده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس همچنان پیشتاز در حوادث ترافیکی

فارس همچنان پیشتاز در حوادث ترافیکی