مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 16:202019-02-25اقتصادي

قیمت گل برای روز مادر آنچنان گران نشد


از عصر امروز تقاضای گل برای روز مادر افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی های میدانی از بازار گل نشان از آن دارد که تاکنون آنچنان تقاضایی برای خرید گل برای روز مادر وجود ندارد و فروشندگان معتقد هستند از عصر امروز تقاضای گل برای روز مادر آغاز می شود.

فروشندگان گل گفتند: در روز جاری نسبت به چند روز گذشته قیمت گل با رشد 20 درصدی مواجه شده و این در حالی است که هزینه تولید گل نسبت به سال گذشته چهار برابر شده است.

دلیل عدم تناسب قیمت گل با هزینه تمام شده از سوی فروشندگان، افزایش قیمت ها در روز موسوم به پاسداشت روز عشق در حدود دو هفته پیش و خنک بودن هوا و تأثیر آن بر عمر گل است.

همچنین شرکت ها برای پاسداشت روز مادر به خرید گل می پردازند که بررسی ها نشان از آن دارد شرکت ها نسبت به سال های گذشته خرید خود را قطع نکرده اند و تنها از حجم خرید کاسته اند.

اما نکته قابل توجه در این میان آن است که عموم خانواده ها برای پاسداشت روز مادر به خرید گل می پردازند، اما میزان و کیفیت خرید آنها ارتباط مستقیمی با میزان درآمدشان دارد.

بینندگان جای خریداران در بازار بزرگ را گرفتند اما اگر به جز خرید گل به دنبال تهیه کادوی دیگری باشید و به بازار بزرگ تهران سری بزنید متوجه آن خواهید شد که نسبت به روزهای گذشته حجم رفت و آمدها در سطح بازار تهران و کوچه مروی اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گل برای روز مادر آنچنان گران نشد

قیمت گل برای روز مادر آنچنان گران نشد