مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 17:152019-02-25سياسي

در مقطع فعلی سختی های زیادی را تجربه می کنیم


معاون اول رییس جمهوری یادآورشد که در مقطع فعلی سختی های زیادی را تجربه می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری طی سخنانی در بیست و هفتمین جشنواره دانشجویان نمونه که در سالن شهید بهشتی ریاست جمهوری برگزار شد، با بیان اینکه انتخاب دانشجوی نمونه یک سنت بسیار پسندیده است که هم در حوزه سیاست گذاری و اجرا و هم در شکل دادن به مسیر زندگی دانشجویی اثرگذار است، گفت: باید زمینه رقابت صحیح را میان دانشجویان فراهم کنیم تا آنان بتوانند بخشی از استعدادهای خود را بروز دهند.

وی افزود: مطمئنا اگر یکی از مهمترین شاخص های نظام مدیریتی نهاد دانشگاه را بخواهیم مطرح کنیم، پرورش خلاقیت و مهارت در مواجه با مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و نیز در قبال مسائل خارجی است تا از دانشگاه ها چهره ای مناسب با آن بیرون آید چرا که کار دانشگاه صرفا آموزش نیست بلکه عرصه ای برای جامعه پذیری و شناخت بهتر مسیر زندگی است و دانشجو می تواند سرمشقی برای جامعه باشد.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: از چنین دانشجویی نقش آفرینی در مسیر توسعه جامعه و تولید ثروت در خدمت رشد و توسعه کشور برای رفاه بیشتر مردم انتظار می رود.

جهانگیری با بیان اینکه ما در مقطع فعلی سختی های زیادی را تجربه می کنیم، اظهار کرد: حسن افراد این است که در این شرایط بتوانند جامعه را عبور دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مقطع فعلی سختی های زیادی را تجربه می کنیم

در مقطع فعلی سختی های زیادی را تجربه می کنیم