مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 19:112019-02-25سياسي

استیضاح شهردار آبادان رأی نیاورد


طرح استیضاح شهردار آبادان در جلسه شورای شهر رأی نیاورد و حمید پور در سمت شهردار آبادان ابقا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، جلسه شورای شهر آبادان با دستورکار استیضاح حسین حمید پور شهردار آبادان امروز برگزار شد.

عبدالله کعبی رییس شورای شهر آبادان در خصوص جلسه غیر علنی امروز شورا، اظهار کرد: درخواست استیضاح پیش از این اعلام وصول شده و شهردار نیز در مهلت قانونی برای پاسخگویی به سئوالات اعلام آمادگی کرده بود لذا در نشست امروز موضوع استیضاح و پاسخگویی شهردار بررسی شد.

وی افزود: پس از پاسخگویی شهردار  به ابهامات و سئوالات در نشست امروز، اعضای شورای شهر آبادان به استناد ماده 83 قانون تشکیلات، وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، رای گیری مخفی  انجام دادند.

رییس  شورای اسلامی شهر آبادان بیان کرد: پس از شمارش آراء با توجه به عدم کسب حد نصاب قانونی طرح استیضاح شهردار  با 3 موافق  و 5 مخالف، رای نیاورد و حسین حمید پور در سمت شهرداری آبادان ابقا شد.

وی گفت : امروز یک نفر از 9 عضو شورای شهر آبادان در جلسه حضور نداشتند و شورا با 8 نفر از اعضای حاضر به کار خود ادامه داد.

کعبی عنوان کرد: طبق قانون باید 2/3  از 9 نفر اعضاء یعنی 6 عضو شورای شهر آبادان  به استیضاح شهردار رأی مثبت دهند تا شهردار استیضاح شود ولی به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح شهردار آبادان رأی نیاورد

استیضاح شهردار آبادان رأی نیاورد