مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 19:562019-02-25سياسي

خواسته های رهبری را عملیاتی کردن جوهره انقلابی گری می خواهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی استان کرمان در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان اظهار داشت: - رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: خواسته های رهبری را عملیاتی کردن جوهره انقلابی گری می خواهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی استان کرمان در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان اظهار داشت: شرایط، عظمت و نقش انقلاب در عرصه های مختلف اقتضا می کند همه اقشار و کسانی که تریبون دارند آگاه باشند و مردم هدایت شوند که لطمه ای به انقلاب وارد نشود.

وی با بیان اینکه هر یک از رؤسای جمهور آمریکا طرحی برای ایران داشتند، بیان داشت: استراتژی بوش، نظامی و چهار هدف اصلی داشت که قطعاً موفق نبود، می گفتند به خاطر شرایطی که در ایران به وجود آمد اوباما طلایی ترین موقعیت را دارد.

سعیدی با اشاره به اهداف اوباما ادامه داد: اینکه ایران قدرت هسته ای و قدرت منطقه ای نباشد و در خاورمیانه بزرگ نقشی نداشته باشد از اهداف اوباما بود که تقریباً موفق بود و توانست ما را سر میز بنشاند و از اوج هسته ای بر سر تعداد سانتریفیوژ فردو و نطنز بکشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته های رهبری را عملیاتی کردن جوهره انقلابی گری می خواهد

خواسته های رهبری را عملیاتی کردن جوهره انقلابی گری می خواهد