مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 20:162019-02-25سياسي

استراتژی ترامپ برای تغییر عناصر قدرت ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی و تبلیغات استان کرمان اظهار داشت: شرایط، عظمت و نقش انقلاب در عرصه های مختلف اقتضا می کند همه اقشار و کسانی که تریبون دارند آگاه باشند تا لطمه ای به انقلاب وارد نشود .

وی با بیان اینکه هر یک از رؤسای جمهور آمریکا طرحی برای ایران داشتند، بیان داشت: استراتژی بوش، نظامی بود و چهار هدف اصلی شامل دولت سازی، نهادسازی، ایجاد پایگاه و مهار قدرت ایران را داشت که قطعاً موفق نبود.

وی با بیان اینکه ترامپ استراتژی آمریکا را تغییر داد و می گوید اگر عناصر قدرت ایران را بگیریم یا تسلیم و یا دچار فروپاشی می شود، گفت: از دیدگاه آنان، انسجام ملی، نفوذ معنوی ایران در سوریه، عراق، لبنان، یمن و فلسطین و در بدنه جامعه جهان اسلام، قدرت دفاعی و قدرت انرژی نفت و گاز جزء چهار عنصر قدرتی کشور است که برای آن برنامه دارند.

سعیدی با تأکید بر اینکه باید عمق ذهن دشمن و واقعیت های آن برای مردم بیان شود، گفت: چنانچه دشمن زمینه و بستر مناسب برای تهاجم در داخل پیدا نکند، موفق نخواهد بود زیرا یک جریان معارض و غرب گرای داخلی بسترساز اجرای نقشه دشمن و یک تهاجم خارجی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی ترامپ برای تغییر عناصر قدرت ایران

استراتژی ترامپ برای تغییر عناصر قدرت ایران