مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 23:212019-02-25سياسي

صد ها تن از مداحان فردا به دیدار رهبر انقلاب می روند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صبح فردا، هفتم اسفندماه، مصادف با بیستم جمادی الثانی و ولادت حضرت صدیقه طاهره (س)، صد ها تن از مداحان، - طبق سنت هر ساله، صد ها تن از مداحان و شاعران آیینی سراسر کشور، فردا هم زمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به دیدار حضرت آیت الله خامنه ای می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صبح فردا، هفتم اسفندماه، مصادف با بیستم جمادی الثانی و ولادت حضرت صدیقه طاهره (س)، صد ها تن از مداحان، ذاکران، شاعران آیینی و فعالان هیأت های مذهبی به سنت سه دهه گذشته به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.

در این دیدار که با همخوانی سرود، مداحی، شعرخوانی و مولودی خوانی همراه است، جمعی از مداحان و مدیحه سرایان اهل بیت (ع) به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

حضرت آیت الله خامنه ای، در زمان ریاست جمهوری خود و سپس در زمان رهبری جمهوری اسلامی ایران، همه ساله در این مناسبت، پذیرای مداحان و ذاکران بوده اند که سال به سال این مراسم، گسترده تر شده و بر تعداد مهمانان آن اضافه شده است.

این دیدار ها بسیار محدود و خصوصی انجام می شد، اما برای اولین بار در تابستان سال 1368 پس از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و آغاز زعامت آیت الله خامنه ای، این دیدار در سطح وسیعی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد که یکی از مداحان جوان آن سال ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صد ها تن از مداحان فردا به دیدار رهبر انقلاب می روند

صد ها تن از مداحان فردا به دیدار رهبر انقلاب می روند