مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 23:362019-02-25سياسي

برنامه های آمریکا برای تثبیت قدرت خود در جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، همایش بصیرتی ناظران شورای نگهبان شهرستان کرمان و گرامیداشت آیت الله محمد مؤمن عضو فقید فقهای شورای نگهبان عصر امروز با حضور رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در این همایش با تبریک میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی (ره)، رسالت ناظران شورای نگهبان را سنگین، مهم و موثر دانست و اظهار داشت:  نیروهای شورای نگهبان در استان ها از بهترین نیروها هستند که از برکات نظام است.

رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا چشم انداز فتنه سال 98 را محور سخنرانی خود قرار داد و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرموده بودند: دشمن برای سال 97 طراحی هایی کرده بود که توفیق پیدا نکرد و ممکن است آن را برای سال 98 پیش بینی کند عنوان کرد: بر همه ما واجب و لازم است که واقعیت ها را به مردم بگوییم و ماهیت دشمن را برای آنان روشن کنیم و اگر مردم واقف شوند، قطعا نوع ایستادگی و مقاومت آنان متفاوت خواهد بود.

 سعیدی به سند امنیت ملی آمریکا برای 25 ساله هزاره سوم اشاره کرد و گفت: در واپسین هفته های پایانی هزاره دوم میلادی جامعه اطلاعاتی آمریکا به جمع بندی رسید که به عنوان سند امنیت ملی آمریکا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های آمریکا برای تثبیت قدرت خود در جهان

برنامه های آمریکا برای تثبیت قدرت خود در جهان