مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 09:502019-02-26بين الملل

نام 4 مقام ونزوئلایی دیگر در لیست تحریم های آمریکا


آمریکا دور جدیدی از تحریم های مرتبط با ونزوئلا را وضع کرد و نام چهار شخص دیگر به لیست افرادی که هدف محدودیت های واشنگتن قرار گرفتند، وارد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری راشا تودی، نام رامون کاریزالس، معاون سابق رییس جمهوری ونزوئلا و خورخه گارسیا، وزیر دفاع سابق ونزوئلا و همچنین اسامی رافائل لاکاوا و عمر پریتو، از سیاستمداران حزب سوسیالیست ونزوئلا وارد لیست تحریم های آمریکا شده است.

روابط میان واشنگتن و کاراکاس بر سر تصمیم دولت ترامپ برای به رسمیت شناختن خوان گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا به عنوان رییس جمهوری موقت این کشور آمریکای لاتین تیره و تار شده است.

همچنین مقام های ارشد آمریکا مرتبا سخن از استعفای نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا به میان می آورند که این امر به تنش ها دامن می زند.

وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدید علیه ونزوئلا را همزمان با حضور مایک پنس، معاون رییس جمهوری آمریکا در نشست کشورهای عضو گروه منطقه ای لیما در کلمبیا اعلام کرد.

معاون دونالد ترامپ در این نشست به خوان گوآیدو گفت، آمریکا 100 درصد پشت اوست.

ساعاتی پیش از آن، خورخه آریزا، وزیر امور خارجه ونزوئلا با انتقاد از اقدامات آمریکا مشکلات اقتصادی کشورش را به گردن محاصره مالی و اقتصادی آمریکا انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام 4 مقام ونزوئلایی دیگر در لیست تحریم های آمریکا

نام 4 مقام ونزوئلایی دیگر در لیست تحریم های آمریکا