مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 10:502019-02-26اقتصادي

بهترین روش برقراری امنیت ارز دیجیتال


آیا خبری که به تازگی درباره از دست رفتن میلیاردها دلار «ارز دیجیتال» کاربران بر اثر بی احتیاطی مدیرعامل یکی از بزرگترین صرافی های دیجیتال دنیا منتشر شد را شنیده اید؟ آیا شما هم نگران هک شدن وب سایت های ارز دیجیتال و از دست رفتن ارز موجود در کیف پول مجازی .

- آیا خبری که به تازگی درباره از دست رفتن میلیاردها دلار ارز دیجیتال کاربران بر اثر بی احتیاطی مدیرعامل یکی از بزرگترین صرافی های دیجیتال دنیا منتشر شد را شنیده اید؟ آیا شما هم نگران هک شدن وب سایت های ارز دیجیتال و از دست رفتن ارز موجود در کیف پول مجازی خود هستید؟ آیا راه امن تر و مطمئن تری برای حفظ دارایی های دیجیتالی شما وجود ندارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی مالتینا، در شرایط سخت اقتصادی این روزها و با وجود ناامن شدن محیط اینترنت، لازم است از دارایی های خود در بازار آنلاین محافظت کنیم.

یکی از مهمترین دارایی های مجازی ما ارزهای دیجیتالی است که با قیمت گزاف خریداری کرده ایم و لازم است امنیت آن ها را تأمین کنیم.

بسیاری از افراد ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول های مجازی یا والت های نرم افزاری نگهداری می کنند، اما این روش بسیار خطرناک و نامطمئن است و هکرها به راحتی می توانند ارزهای دیجیتال شما را به خطر بیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین روش برقراری امنیت ارز دیجیتال

بهترین روش برقراری امنیت ارز دیجیتال