مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 13:202019-02-26اقتصادي

ترازنامه سال 1396 تصویب شد


پنجاه و هشتمین مجمع عمومی بانک مرکزی روز سه شنبه با حضور رییس جمهور برگزار شد و در آن پس از ارایه گزارش سیاست های اعتباری و پولی بانک مرکزی ، - ترازنامه سال 1396 به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این نشست، رسالت و مسئولیت بانک مرکزی را در بخش های مختلف سخت و سنگین توصیف کرد و با قدردانی از تلاش های رییس و مدیران بانک مرکزی، اظهار داشت: دکتر همتی در سال بسیار سختی مسئولیت بانک مرکزی را البته با روحیه امید نسبت به غلبه بر مشکلات و بهبود هر چه بیشتر شرایط پولی و بانکی بر عهده گرفت و اقدامات و فعالیت های خوبی تاکنون انجام شده است.

رییس جمهور با تأکید بر اینکه اگر مدیری نسبت به آینده و حل مسایل تردید کند، آن مسأله در جهت بهبود به پیش نخواهد رفت، گفت: مسئولین و مدیران برای روزها و شرایط سخت هستند و لازم است با تلاش و همت مضاعف نسبت به حل مشکلات و ایجاد شرایط مناسب ، بکوشند.

روحانی با بیان اینکه براساس گزارش ارایه شده، تقریباً همه روندها و شاخص های اقتصادی در سال 97 به سمت بهبود بوده است، گفت: امروز یکی از مهم ترین مسئولیت های بانک مرکزی ایجاد تعادل در نرخ ارز است و این بسیار اهمیت دارد چرا که در قیمت سایر اجناس و خدمات تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترازنامه سال 1396 تصویب شد

ترازنامه سال 1396 تصویب شد