مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 13:302019-02-26فرهنگي

گفت وگوی سه نسل ساز در یک کنسرت


گروه عود «زریاب» در تالار وحدت روی صحنه می رود.

- گروه عود زریاب در تالار وحدت روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید ناظم پور نوازنده، آهنگساز و سرپرست گروه عود زریاب در آستانه برگزاری کنسرت اسفند ماه این مجموعه موسیقایی در تالار وحدت تهران توضیح داد: به اعتقاد من مهم ترین ویژگی کنسرت پیشِ رو که شاید آن را متمایز می کند، این است که برای اولین بار در ایران سه نسل ساز باهمدیگر همنوازی و گفتگو می کنند.

او ادامه داد: این کنسرت بر اساس آلبوم زریاب من که قبلأ منتشر شده بود طراحی واج را می شود، با این تفاوت که با بهره گیری از انواع دیگر ساز گیتار آن را به فرم وسیع تری نسبت به آلبوم اجرا خواهم کرد.

آلبوم زریاب در زمان انتشار از سوی مخاطبان بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به نوعی برای خود من هم در حکم شیرین ترین وعزیزترین اثرم را دارد.

البته پس از انتشار آلبوم مرتب از سوی علاقه مندان این اثر پیشنهاد کنسرت آن داده می شد اما بالاخره به همت مؤسسه راد نو اندیش تصمیم به اجرای این کنسرت به شکل وسیع تر از آلبوم گرفتم.

این کنسرت شامل دو بخش است که بخش اول تک نوازی خواهم داشت و قطعاتی از ساخته های خود در فضای موسیقی ایرانی و همچنین قطعاتی از موسیقی کلاسیک جهانی را با ساز عود اجرا می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی سه نسل ساز در یک کنسرت

گفت وگوی سه نسل ساز در یک کنسرت