مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 14:062019-02-26سياسي

برای لغو سخنرانی حسن عباسی در دانشگاه شیراز برق سالن را قطع کردند


حسن زیارتی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: حسن عباسی رییس اندیشکده یقین، قرار بود دیروز، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز درباره لغو سخنرانی حسن عباسی گفت: از لحاظ قانونی برای برگزاری این سخنرانی در دانشگاه مشکلی نداشتیم؛ اما یک ساعت مانده به برنامه، برق تالار قطع را کردند.

حسن زیارتی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: حسن عباسی رییس اندیشکده یقین، قرار بود دیروز، 6 اسفند در برنامه ما با موضوع چهل سالگی و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در تالار حکمت دانشگاه شیراز سخنرانی کند که با فشار برخی مسئولان دانشگاه و برخی نهاد های خارج از دانشگاه این مراسم لغو شد.

زیارتی مطرح کرد: جمعیت زیادی از دانشجویان برای حضور در سخنرانی حسن عباسی آمده بودند و نسبت به لغو برنامه معترض شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز مطرح کرد: ما از قبل تالار حکمت دانشگاه را رزرو کرده بودیم ویک ساعت مانده به برنامه برق تالار قطع کردند.

وی گفت: از لحاظ قانونی برای برگزاری این سخنرانی مشکلی نداشتیم و به ما گفتند که نهادهای خارج از دانشگاه با این برنامه مخالفت داشتند؛ این در حالی است که حسن عباسی روز گذشته در دانشگاه آزاد و علوم پزشکی شیراز بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای لغو سخنرانی حسن عباسی در دانشگاه شیراز برق سالن را قطع کردند

برای لغو سخنرانی حسن عباسی در دانشگاه شیراز برق سالن را قطع کردند