مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 14:412019-02-26سياسي

معاون پارلمانی رییس جمهور: باید از نزدیک ظریف را ببینم/ خبرنگاران جدی نگیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز حسین علی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در جمع خبرنگاران، درباره استعفای ناگهانی وزیر امور خارجه اظهار کرد: - معاون پارلمانی رییس جمهور: باید از نزدیک ظریف را ببینم/ خبرنگاران جدی نگیرند معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: به خبرنگاران توصیه می کنم این مسئله که تصمیمی از قبل مبنی بر استعفا گرفته شده را زیاد جدی نگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز حسین علی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در جمع خبرنگاران، درباره استعفای ناگهانی وزیر امور خارجه اظهار کرد: همان گونه که می بینید من در خوزستان هستم و هنوز از دو روز قبل تا به حال آقای ظریف و آقای روحانی را ندیده ام و نمی توانم درباره استعفای وزیر امور خارجه اظهار نظر دقیقی داشته باشم.

وی افزود: من هم این خبر را در رسانه ها و شبکه های اجتماعی شنیده و دیده ام و به خبرنگاران هم توصیه می کنم این مسئله که تصمیمی از قبل مبنی بر استعفا گرفته شده را زیاد جدی نگیرند.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس رییس جمهور گفت: این موضوع به طور مستقیم به رییس جمهور مربوط است و وی باید در این باره تصمیم بگیرد، اما واقعا در جریان جزییات استعفای آقای ظریف نیستم و باید از نزدیک وی را ببینم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارلمانی رییس جمهور: باید از نزدیک ظریف را ببینم/ خبرنگاران جدی نگیرند

معاون پارلمانی رییس جمهور: باید از نزدیک ظریف را ببینم/ خبرنگاران جدی نگیرند