مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 14:562019-02-26سياسي

برای تحولات 20 سال آتی هنوز آمادگی در کشور وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سعید جندقیان ظهر امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره نشریات و رسانه های مجازی روستا و عشایر کشور (خبرآباد) با بیان اینکه با توسعه فضای مجازی در دنیا تحولات طی 20 سال آینده به اندازه 300 سال گذشته رقم می خورد، اظهار داشت: علی رغم تلاش هایی که در کشور صورت گرفته، برای تحولات 20 سال آتی هنوز آمادگی در کشور وجود ندارد چراکه به واسطه اخبار غلطی که به صورت هجمه در این سیستم رسوخ پیدا کرده دچار چالش هستیم.

وی افزود: در 20 سال آینده قانون بین ربات و انسان شکل می گیرد و نیاز است با مرتفع کردن چالش ها گام های مؤثری به منظور توسعه و گسترش تحولات آتی کشور برداریم.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور فقدان عدالت اجتماعی، کمبود و چالش آب و تخریب جنگل ها و کویرزایی را از مهم ترین موانع کشور عنوان کرد و گفت: در دنیایی که ارزش ها به سرعت دچار تغییر و تحول می شود همچنان در بنیان های نظری علوم انسانی در کشور با مشکلاتی مواجه هستیم که باید در این خصوص تدابیر ویژه ای اندیشید.

جندقیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: توسعه، تعالی شأن و منزلت انسان ها را در بر می گیرد و در جامعه ای که حرمت میان انسان ها حفظ شود آن جامعه در هر مقیاسی توسعه یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تحولات 20 سال آتی هنوز آمادگی در کشور وجود ندارد

برای تحولات 20 سال آتی هنوز آمادگی در کشور وجود ندارد