مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 ساعت 11:002019-02-27سياسي

وقوع هزاران مورد آزار جنسی کودکان مهاجر در بازداشتگاه آمریکا


براساس برخی اسناد درون سازمانی انتشار یافته از سوی یک نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا بیش از 4500 مورد سواستفاده جنسی از کودکان مهاجر غیرقانونی در بازداشتگاه های محل نگهداری آنها در آمریکا طی چهار سال گذشته رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل این اسناد همچنین نشان دادند که بیش از هزار مورد از این سواستفاده های جنسی به وزارت دادگستری آمریکا گزارش شده است.

تد دویچ، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا که عامل انتشار این سندها بوده گفت: وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا این سندها را در پاسخ به درخواست اطلاعات از سوی کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا ارائه کرده است.

دویچ در جریان یک جلسه استماع این کمیته درباره سیاست تحمل صفر دولت ترامپ در قبال مهاجران غیرقانونی و جدا ساختن اعضای خانواده های مهاجر در مرز، مقام های این وزارتخانه را درباره این یافته ها مورد پرسش قرار داد.

این سیاست منجر به جدا افتادن هزاران کودک از والدینشان در مرز جنوب آمریکا و منتقل شدن آنها به بازداشتگاه وزارت بهداشت وخدمات انسانی آمریکا شده است.

دویچ اظهار داشت: این اسناد وجود یک محیط آکنده از تجاوزهای جنسی سیستماتیک از سوی کارمندان بازداشتگاه علیه کودکان مهاجر تنها را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع هزاران مورد آزار جنسی کودکان مهاجر در بازداشتگاه آمریکا

وقوع هزاران مورد آزار جنسی کودکان مهاجر در بازداشتگاه آمریکا