مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 ساعت 13:002019-02-27ورزشي

آشنایی با مربی بین المللی والیبال زن ایرانی


خوشبختانه در کشور تعداد جوانان و حتی نوجوانان موفق و با استعداد زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها، یکی از ستاره ها در رشته خود هستند، در میان این تعداد از افراد جوانان موفق، - عده ای نیز در رشته ورزشی فعالیت کرده و در این زمینه شاخص هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عده ای معتقدند، با توجه به نقش هایی که یک بانو در زندگی می تواند داشته باشد، رسیدن به موفقیت در رشته های مختلف به ویژه رشته ورزشی، محدودیت ها و موانعی بر سر راه او ایجاد می کند، اما همه ما می دانیم که تعداد بانوان موفقی که علاوه بر مدیریت زندگی متاهلی، در زمینه های ورشی، علمی و.

موفق هستند، کم نیست.

مهسا آراسته نیز یکی از همین جوانان با استعدادی است که علاوه بر موفقیت های مختلف خود در زمینه ورزشی، توانسته است همزمان زندگی متاهلی خود را نیز مدیریت کند و به گفته خودش ازدواج او نه تنها مانع از موفقیت های او نشده بلکه در رسیدن به هدفش شتاب داده است.

آراسته در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، عنوان کرد: حدودا 15 سال است که در رشته والیبال و 12 سال است که در رشته مربی گری کار می کنم، هم اکنون مربی بین المللی درجه 2 و به عنوان مدرس فدراسیون والیبال مشغول فعالیت هستم، پیش از این نیز مربی تیم ملی والیبال نوجوان بوده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با مربی بین المللی والیبال زن ایرانی

آشنایی با مربی بین المللی والیبال زن ایرانی