مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اسفند 1397 ساعت 15:162019-03-01سياسي

توزیع گوشت های وارداتی در بازار مناسب نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز با اشاره به سفر اخیر بشار اسد، رییس جمهور سوریه به تهران اظهار کرد: یکی از تحولات مهم هفته جاری سفر رییس جمهور سوریه، پس از هشت سال به تهران بود چراکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، این سفر در این مقطع حساس از عمق راهبردی استراتژیک دو کشور بزرگ و تاثیرگذار بزرگ منطقه حکایت دارد.

  وی ادامه داد: این سفر نشان داد که تمام توطئه های چند ساله به سرکردگی استکبار جهانی یعنی آمریکا که تلاش می کرد تا با راه اندازی یک جنگ تمام عیار نظام سیاسی قانونی را در سوریه ساقط کند, نقش بر آب کرده است و  نشان از پیروزی بزرگ جبهه مقاومت در منطقه براساس وعده الهی دارد.

  امام جمعه تبریز با بیان اینکه جبهه مقاومت با وجود همه توطئه ها زنده و در جریان است، گفت: وعده الهی حق بوده و به تبع آن چاره ای جز مقاومت وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: سفر رییس جمهور سوریه به تهران حکایت از آن دارد که آمریکایی ها بر خلاف ادعاهای خود، دیگر توان و قدرت آن را ندارند تا به هر شیوه ای اهداف شوم خود را اجرایی کنند.

  افول قدرت آمریکا در منطقه نماینده ولی فقیه در استان ابراز کرد: بنابه فرمایش رهبری، دیگر شاهد افول قدرت آمریکا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت های وارداتی در بازار مناسب نیست

توزیع گوشت های وارداتی در بازار مناسب نیست