مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اسفند 1397 ساعت 15:412019-03-01بين الملل

نخست وزیر پیشین تونس: امارات در خرابکاری و ترور معارض تونسی دست داشته است


نخست وزیر پیشین تونس و از رهبران سابق «حزب النهضه» تأکید کرد که امارات در تخریب دموکراسی تونس و ترور «شکری بلعید» از رهبران معارض این کشور دست داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمادی الجبالی نخست وزیر پیشین تونس و از رهبران سابق حزب النهضه می گوید که امارات در ضربه زدن به حزب النهضه و به شکست کشانده انقلاب تونس دست داشته است.

الجبالی افزود که امارات، تونس را هدف قرار داد چرا که تنها کشوری بود که پایدار مانده و آزادی و دموکراسی در آن پیروز شد.

وی در مصاحبه با رادیو ماد با اشاره به اینکه امارات پول های زیادی را به منظور تخریب دموکراسی تونس و ضربه زدن به انقلاب آن هزینه می کند، گفت: در خصوص تخریب سوریه، یمن و لیبی نیز به دنبال پیدا کردن ردپای امارات باشد.

به نقل از وبگاه العربی الجدید ، نخست وزیر پیشین تونس همچنین به وجود ایادی خارجی در ترور شکری بلعید رهبر حزب الوطنیین الدیقراطیین الموحد و از رهبران جبهه معارض الشعبیه در سال 2013 اشاره کرد و افزود: به دنبال ردپای امارات باشید.

الجبالی در ادامه به گزارش سایت قطره و به نقل ازدستگاه اطلاعات آمریکا درباره دست داشتن امارات در حمایت مالی از تروریسم در مناطق درگیری اشاره کرد و در خصوص این مسئله که عربستان سعودی و امارات در این قضایا بی گناه نیستند، تصریح کرد که دستگاه قضایی این مسئل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر پیشین تونس: امارات در خرابکاری و ترور معارض تونسی دست داشته است

نخست وزیر پیشین تونس: امارات در خرابکاری و ترور معارض تونسی دست داشته است