مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 10:212019-03-02سياسي

دومین یادواره شهید گمنام دانشگاه صنعتی سیرجان 13 اسفند برگزار می شود


علی سلیمی دریابیگی، مسئول بسیج دانشجویی سیرجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دومین سالگرد شهید به همت پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سیرجان، - مسئول بسیج دانشجویی سیرجان گفت: دومین یادواره شهید گمنام در دانشگاه صنعتی سیرجان در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، 13 اسفند در مسجد دانشگاه برگزار می شود.

علی سلیمی دریابیگی، مسئول بسیج دانشجویی سیرجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دومین سالگرد شهید به همت پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سیرجان، دومین یادواره شهید گمنام این دانشگاه دوشبه 13اسفند در مسجد دانشگاه برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی سیرجان افزود: این یادواره با حضور سخنران و مداح کشوری برگزارمی شود و از عموم دانشجویان و مردم شریف و شهید پرور سیرجان در این مراسم دعوت بعمل می آید.

وی گفت: در این مراسم حجت الاسلام وحید حجتی کارشناس مذهبی شبکه یک سیما به عنوان سخنران حضور دارد و حاج رضا بذری به مداحی خواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین یادواره شهید گمنام دانشگاه صنعتی سیرجان 13 اسفند برگزار می شود

دومین یادواره شهید گمنام دانشگاه صنعتی سیرجان 13 اسفند برگزار می شود