موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - ستاره سرخ بلگراد - رهبر انقلاب - انقلاب اسلامي - وزير دفاع اسراييل - رژيم صهيونيستي - رهبر انقلاب اسلامي - سيد حسن نصرالله - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ليگ قهرمانان اروپا - كميته ملي المپيك ايتاليا - ماموريت تيان ون 1 - تيم ملي تكواندو آذربايجان - سپاه الغدير يزد - ورزشگاه امام خميني اراك - ليگ جوانان اروپا - تلاجيم كوه - زبان آلماني - ركورد شكست ناپذيري آرسنال - كاسب - تيم ملي شمشيربازي سابر - آنتوني هوروويتس - محصول كينوا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 12:502019-03-02اجتماعي

مأموریت جدید حناچی برای توسعه قلمرو حمل و نقل عمومی


شهردار تهران از لزوم انسجام بیشتر دو حوزه ترافیکی و شهرسازی خبر داد.

- مأموریت جدید "حناچی" برای توسعه قلمرو حمل و نقل عمومی شهردار تهران از لزوم انسجام بیشتر دو حوزه ترافیکی و شهرسازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی ظهر امروز در همایش راه های تحقق TOD در شهر تهران با اشاره به وضعیت روزهای هوای پاک در پایتخت که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: در روزهای جمعه که فعالیت های شغلی کاهش می یابد شاهد آلودگی هوا هستیم که این نشان می دهد مجموعه سیاست ها در یک امتداد حرکت نمی کند و این مسئله نشان می دهد که گپ هایی وجود دارد همچون معاینه فنی خودروهای سنگین که باید دقت بیشتری در آن شود.

وی با بیان اینکه ما باید شهرها را به تسخیر پیاده ها در بیاوریم، گفت: اولویت در شهرها با پیاده ها است و ما باید با اقدامات مان این پیام را در شهر منتشر کنیم و در دنیا راه های مختلفی پیشنهاد شده است.

همچون اجرایی کردن خیابان کامل که جای سوال است با توجه به اینکه خیابان های تهران شکل گرفته است به چه میزان تحقق خیابان کامل محقق می شود؟ البته چاره دیگری نداریم و باید به این سمت برویم.

وی با بیان اینکه برخی خیابان ها هستند که وضعیت آنها به ما پیام می دهد که قابلیت فضا دادن به پیاده روها را دارند، گفت: مثلاً خیابان هایی که سرعت مجاز تردد در آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت جدید حناچی برای توسعه قلمرو حمل و نقل عمومی

مأموریت جدید حناچی برای توسعه قلمرو حمل و نقل عمومی