مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 14:412019-03-02سياسي

امام جمعه زنجان: تخریب مراتع بالا است/عزم همگانی برای برخورد با متخلفان وجود ندارد


امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه تخریب مراتع در کشور و استان بالا است، گفت: مراتع در حال تبدیل شدن به زمین کشاورزی است و همین موضوع موجب از بین رفتن پوشش گیاهی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در جلسه گردهمایی تبیین عملکرد پروژه های صندوق ملی در حوزه منابع طبیعی اظهار کرد: ائمه جمعه مورد اعتماد مردم هستند و به همین دلیل بسیاری از مسائل و مشکلات از سوی مردم به این قشر مخابره می شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه خیلی از موضوعات و مسائل در جامعه وجود دارد که مورد غفلت و فراموشی قرار گرفته است، بیان کرد: تخریب مراتع از جمله موضوعاتی است که به هر دلیل جرم محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه در دوره ای افزایش جمعیت بهانه ای برای تخریب منابع طبیعی بوده است، اضافه کرد: طمع و حرص ورزی برای برداشت از مراتع و منابع طبیعی موجب شده در این سال ها تخریب مراتع سرعت بیشتری به خود بگیرد.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه تخریب مراتع در کشور و استان بالا است، بیان کرد: مراتع در حال تبدیل شدن به زمین کشاورزی است و همین موضوع موجب از بین رفتن پوشش گیاهی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به عدم وجود تعادل بین دام و مرتع تصریح کرد: این موضوع موجب تخریب مراتع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه زنجان: تخریب مراتع بالا است/عزم همگانی برای برخورد با متخلفان وجود ندارد

امام جمعه زنجان: تخریب مراتع بالا است/عزم همگانی برای برخورد با متخلفان وجود ندارد