مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 15:002019-03-02فناوري

حفره امنیتی در اپلیکیشن SHAREit دردسرساز شد


محققان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی آسیب پذیری جدیدی را در نسخه اندرویدی اپلیکیشن SHAREit دریافته و کشف کرده اند که به هکرها اجازه می دهد اطلاعات کاربران موردنظر را به سرقت ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها که امنیت سایبری و حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران از اهمیت روزافزونی برخوردار شده است، محققان متعددی با تحت بررسی قرار دادن موضوعات و موارد مختلف، به بررسی حفره های امنیتی موجود در اپلیکیشن های مختلف می پردازند و با آگاهی بخشیدن به کاربران، سعی دارند که آنها را در حفاظت از اطلاعات شخصی خود مطلع کرده و به شرکت های توسعه دهنده اپلیکیشن های مذکور نیز هشدار دهند که وضعیت امنیت سایبری خود و خدمات خود را بهبود بخشند.

اپلیکیشن کاربردی SHAREit که یکی از نرم افزارهای محبوب و کاربردی در جهان به شمار می رود، بر اساس تازه ترین گزارش های منتشر شده در وب سایت هکرنیوز ، هم اکنون میزبان بالغ بر 1.

5 میلیارد کاربر در جهان است که از دستگاه های الکترونیکی مبتنی بر سیستم عامل اندروید، آی اواس، ویندوز و مک قابلیت اتصال را دارد، به کاربران اجازه می دهد فایل های سنگین و با حجم بالا را که شامل فایل های موسیقی، فیلم، تصویر و اپلیکیشن می شود را به دوستان و کاربران خود که آنها نیز این برنامه را دارند، انتقال دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفره امنیتی در اپلیکیشن SHAREit دردسرساز شد

حفره امنیتی در اپلیکیشن SHAREit دردسرساز شد