مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 15:202019-03-02دانش

ارائه 50 نوع غذای سنتی و فرنگی در رستوران های دانشگاه فردوسی


سرپرست اداره امور تغذیه دانشگاه فردوسی مشهد گفت: حدود 40 الی 50 نوع غذا در رستوران های این دانشگاه فردوسی سرو می شود و غذای بین المللی هم برای دانشجویان خارجی وجود دارد.

- امیر سالاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: رستوران آزاد در دانشگاه فردوسی به آن معنا که در وزارت علوم تعریف شده، وجود ندارد بلکه رستوران های دانشجویی موجود است که با یارانه و یا به صورت آزاد اداره می شوند.

وی افزود: تعریف رستوران آزاد در سایر دانشگاه ها به این صورت است که دانشگاه یارانه ای را بابت استفاده دانشجویان از رستوران های خاص که با عنوان رستوران آزاد نامیده می شوند، متقبل می شود ولی دانشگاه فردوسی این گونه نیست زیرا مانند تعدادی از دانشگاه ها به صورت یارانه ای و یا کاملاً آزاد سرویس می دهند.

سرپرست اداره امور تغذیه دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه در دانشگاه فردوسی پنج رستوران یارانه ای و حدود 11 رستوران آزاد وجود دارد، عنوان کرد: دو رستوران جدید در دو دانشکده دانشگاه که محدودیت فضا داشتند جانمایی و آن ها را توسعه داده ایم، اما تریاها هم در دانشگاه مستقر هستند.

وی تصریح کرد: حدود 30 الی 40 درصد قیمت ها و اقلام غذایی در دانشگاه از نرخ مصوب اتحادیه پایین تر است و به عنوان یک قانون برای اعمال خواسته های دانشجویی که در قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 50 نوع غذای سنتی و فرنگی در رستوران های دانشگاه فردوسی

ارائه 50 نوع غذای سنتی و فرنگی در رستوران های دانشگاه فردوسی