مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 16:262019-03-02سياسي

«سفر به چزابه» از ماندگارترین آثارم بود/ زنگ خطر ادامه حیات موسیقی محلی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، در دنیای پرهیاهو و پرتنش امروزی گاهی یک موسیقی خوب حال دلت را خوب می کند و به روحت آرامشی می بخشد اما به گفته پیروز ارجمند آهنگساز و موسیقی شناس قومی کشورمان که متولد دیار کریمان است، موسیقی خوب، موسیقی است که تاثیر مثبتی بر انسان ها گذاشته و آنها را به سمت پاکی و آرامش، سرزندگی و تفکر پیش ببرد.

خبرنگار فارس در شهرستان بافت گفت وگویی با این موسیقی شناس و آهنگساز کشورمان انجام داده که در ادامه می خوانید.

فارس: بفرمایید از چند سالگی و چه شد که به عرصه موسیقی وارد شدید؟ ارجمند: با توجه به علاقه ام به موسیقی در سال 56 یعنی از پنج سالگی موسیقی را در کارگاه موسیقی رادیو و تلویزیون کرمان و با ساز تنبک شروع کردم و در سال های بعد با سازهای سه تار و نی ادامه دادم.

از سال 67 آهنگسازی را جدی گرفتم و اکنون به مدت 30 سال است کار حرفه ای آهنگ سازی انجام می دهم و بیشتر تمرکزم بر ساخت موسیقی برای فیلم، سریال و تئاتر بوده، تا سن 15 سالگی فقط به نوازندگی فکر می کردم و به آهنگ سازی فکر نمی کردم.

در 15 سالگی با تجربه موسیقی تئاتر شروع کردم و در آن سال به عنوان آهنگساز تئاتر در جشنواره بین المللی تئاتر فجر شرکت کردم، البته قبلا تجربه بازیگری در یک سریال را به نام در جست وجوی امید که از شبکه یک بخش می شد را داشتم که بازیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سفر به چزابه» از ماندگارترین آثارم بود/ زنگ خطر ادامه حیات موسیقی محلی در کشور

«سفر به چزابه» از ماندگارترین آثارم بود/ زنگ خطر ادامه حیات موسیقی محلی در کشور