مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 18:562019-03-02سياسي

رییس کمیته امداد جوکار خبر داد برپایی 50 پایگاه جشن نیکوکاری در جوکار


رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) جوکار از برپایی 50 پایگاه جشن نیکوکاری در این بخش خبر داد.

- علی خراسانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار 422 خانوار در قالب 3 هزار و 400 نفر زیر پوشش کمیته امداد جوکار هستند اظهار کرد: خدمات مختلفی به مددجویان زیر پوشش ارائه می شود.

وی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری در روز 14 اسفندماه گفت: شعار امسال جشن نیکوکاری با عنوان عیدی برای همه با عزم ملی از 15 اسفندماه شروع می شود.

رییس کمیته امداد جوکار از برپایی 50 پایگاه جشن نیکوکاری در بخش جوکار خبر داد و تصریح کرد: این پایگاه ها در 15 اسفندماه در مدارس، 16 اسفندماه در میادین و معابر شهر و در روز 17 اسفندماه در میعادگاه های نماز جمعه برپا می شود.

 وی با اشاره به برپایی 44 پایگاه در مدارس این بخش افزود: 7 هزار پاکت جمع آوری کمک ها در بین دانش آموزان مدارس این بخش توزیع شده است.

خراسانی با اشاره به اینکه سال گذشته 50 میلیون تومان در جشن نیکوکاری در بخش جوکار جمع آوری شد گفت: پیش بینی می شود این کمک ها امسال به 80 میلیون تومان برسد.

وی اضافه کرد: امسال در هفته احسان و نیکوکاری در یکی از مدارس روستای علی آباد دمق بازارچه خیریه و جشنواره غذا برپا می شود که درآمد عاید آن برای خانواده های زیر پوشش در جشن نیکوکاری هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته امداد جوکار خبر داد برپایی 50 پایگاه جشن نیکوکاری در جوکار

رییس کمیته امداد جوکار خبر داد برپایی 50 پایگاه جشن نیکوکاری در جوکار