مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اسفند 1397 ساعت 01:112019-03-02سياسي

حذف ظریف؛ ناهماهنگی یا سناریو؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود درباره ماجرای استعفای ظریف نوشت: اکنون که ظریف به عرصه مسئولیت بازگشته است و دیگر کسی نخواهد گفت: - آنچه نباید از نظر دور داشت اینکه استعفای ظریف، نفاق، حقه بازی و تعارضات عده ای را نیز برملا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود درباره ماجرای استعفای ظریف نوشت: اکنون که ظریف به عرصه مسئولیت بازگشته است و دیگر کسی نخواهد گفت: دلواپسان از استعفای او خوشحالند، لازم است به این موضوع پرداخته شود که آیا آنچه موجب استعفای ظریف و در نتیجه به محاق بردن خبر سفر اسد به تهران شد ناهماهنگی سهوی و متأثر از ضیق وقت بود یا یک سناریوی خبیثانه با هدف کشاندن یک موضوع به عرصه اجتماعی؟ برای فهم این مهم توجه به منطق زیر ضروری است: -1 اینکه بشار اسد به خاطر ملاحظات امنیتی خلاف عرف بین الملل و بدون پیش خبر وارد ایران شود طبیعی است و اگر همین ملاحظه باعث شود تا تشریفات وزارت خارجه و دولت درگیر مسئله نشود نیز طبیعی است.

در سفر رأس های دولت ها به تهران معمولاً وزیر ایرانی که رییس کمیسیون مشترک دو کشور است به فرودگاه می رود تا امر استقبال را انجام دهد و سپس رییس جمهور یا معاون اول استقبال رسمی می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ظریف؛ ناهماهنگی یا سناریو؟!

حذف ظریف؛ ناهماهنگی یا سناریو؟!