مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اسفند 1397 ساعت 05:052019-03-03فناوري

دردسرهای عدم تمدید بسته های اینترنتی


با اتمام بسته های اینترنتی برای کاربران، اینترنت آن ها با تعرفه ی آزاد محاسبه خواهد شد و به همین دلیل اپراتورها ملزم به اطلاع رسانی دقیق اتمام بسته به کاربران هستند؛ - با وجود این، به نظر می رسد این اطلاع رسانی از سوی برخی اپراتورها برای برخی از کاربران به درستی اعلام نشده و هزینه هایی به آنان تحمیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اپراتورها در کنار تعرفه های عادی اینترنت، اجازه ی ارائه ی استفاده می کنند، اما با تمام شدن این بسته ها، اینترنت با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد که در مقایسه با بسته های تعریف شده در اپراتورها برای کاربران مقرون به صرفه نیست.

به همین دلیل، آگاهی از زمان اتمام بسته اینترنتی اهمیت زیادی دارد، اما برخی کاربران مدعی اند که این موضوع در زمان مناسبی به آن ها اطلاع داده نشده است.

کاربران می دانند که اینترنت آزاد به صرفه نیست کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مصوبه خود در سال 1395، با کاهش 20 درصدی تعرفه اینترنت، سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه را برای سیم کارت های دائمی به ازای هر کیلوبایت، 0.

4 ریال و برای سیم کارت های اعتباری 0.

6 ریال تعیین کرد.

مشترکان اپراتورهای مختلف اگر از اینترنت آزاد دیتای خود استفاده کرده باشند، درمی یابند که این استفاده اصلاً مقرون به صرفه نیست، به همین دلیل در حال حاضر حدود 80 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای عدم تمدید بسته های اینترنتی

دردسرهای عدم تمدید بسته های اینترنتی