مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اسفند 1397 ساعت 09:552019-03-03ورزشي

آتشی: حدادی جایگزین ندارد/ اختلاف های شخصی کمک کننده نیست


کارشناس بسکتبال ایران با بیان اینکه حامد حدادی در تیم ملی جایگزینی ندارد، گفت: اختلاف های شخصی نمی تواند به تیم ملی کمک کند و باید فدراسیون این مسائل را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره ششم انتخابی های جام جهانی 2019 چین، پس از شکست خانگی مقابل تیم ملی ژاپن توانست با پیروزی برابر استرالیا به عنوان تیم سوم از گروهش صعود کرده و برای سومین دوره متوالی جام جهانی را تجربه کند.

اما مسئله ای که نگرانی ها در مورد تیم ملی را به وجود می آورد، حواشی و اختلافاتی است که همچنان گریبان گیر تیم ملی است و گویا به این زودی ها قصد تمام شدن هم ندارد.

از این رو گفت و گوی تفصیلی را با عنایت آتشی کارشناس نام آشنای بسکتبال ایران انجام داده ایم که در ادامه آن را می خوانید.

مقابل ژاپن از هیچ نظر خوب نبودیم او در خصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال در دو بازی پنجره ششم انتخابی ها و سومین صعود متوالی به جام جهانی گفت: ما اگر در پنجره اول برابر عراق پیروز می شدیم صعودمان از گروه تا بازی آخر پنجره ششم طول نمی کشید اما متأسفانه این توفیق حاصل نشد، تا جایی که باید در پنجره ششم انتخابی ها برابر ژاپن بازی می کردیم.

بازی که در آن از هیچ نظر خوب نبودیم، آن هم در حالی که ایران میزبان بود و مشتاق های زیادی به سالن آزادی آمده بودند و تیم را حمایت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتشی: حدادی جایگزین ندارد/ اختلاف های شخصی کمک کننده نیست

آتشی: حدادی جایگزین ندارد/ اختلاف های شخصی کمک کننده نیست