مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اسفند 1397 ساعت 15:262019-03-03سياسي

توصیه های نوروزی قرائتی برای متولیان نماز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز باستانی 1398، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز توصیه هایی را خطاب به متولیان امر اقامه نماز صادر کرد که متن آن در ادامه می آید: - در بخشی از توصیه های نوروزی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی برای متولیان نماز آمده است: ممکن است در میان بستگان افرادی نسبت به نماز تارک یا کاهل یا جاهل باشند، از این فرصت با آموزش و تذکرات استفاده و رابطه آن ها را با خدا تقویت کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز باستانی 1398، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز توصیه هایی را خطاب به متولیان امر اقامه نماز صادر کرد که متن آن در ادامه می آید: بسم الله الرحمن الرحیم نامه ای غیر اداری از همکار و دوست شما سلام علیکم ایام عید و همه اعیاد بر شما مبارک باد افرادی هستند که از همه فرصت ها استفاده می کنند و افرادی که فرصت ها را از دست می دهند، ما از کدام هستیم؟ عید نوروز، هوای مطلوب، تعطیلات، مهمانی، صله رحم، لباس نو، سفر و سیاحت، فرصت های مهمی است.

شما همکار عزیز در طول سال به کارهای تربیتی رسمی و شناخته شده مشغولید، می توانید از این فرصت ها کارهای غیر رسمی ولی گاهی عمیق تر از رسمی در لابه لای تفریح و دید و باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های نوروزی قرائتی برای متولیان نماز

توصیه های نوروزی قرائتی برای متولیان نماز