مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اسفند 1397 ساعت 18:562019-03-03سياسي

نشست هماهنگی طرح ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد


به منظور هماهنگی و انجام برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات شایسته به مراجعان و مسافران نوروزی در ایام نوروز، جلسه هماهنگی طرح ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با حضور سرپرست و جمعی از معاونین و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان مرکزی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در ابتدای این جلسه  با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی اظهار داشت: تمامی بخش ها و واحدهای تابعه دانشگاه و اعضای این ستاد به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت در استان مرکزی، از هم اکنون برنامه ریزی های لازم را جهت ارائه خدمات به مهمانان نوروزی در دستور کار خود قرارداده اند.

وی با اشاره به اینکه جلب رضایت مسافران نوروزی هدف اصلی ستاد تسهیلات سفر نوروزی است گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی دانشگاه طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت تشکیل شده و بر حسب وظایف تعیین شده از تمامی ظرفیت های دانشگاه برای ارائه خدمات شایسته و جلب رضایت مسافران اقدام خواهد شد.

ایشان افزود: با توجه به نزدیک بودن تعطیلات نوروز و سنت خانه تکانی در این ایام، استفاده از مواد شوینده شیمیایی و میزان مسمومیت با این مواد در این روزهای بیشتر خواهد شد و لازم است که با همکاری و برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هماهنگی طرح ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد

نشست هماهنگی طرح ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد