مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اسفند 1397 ساعت 06:562019-03-04پزشكي

پزشکان واقعا چقدر باید مالیات بدهند؟+فیلم


مجلس در راستای مقابله با فرار مالیاتی، پزشکان را ملزم به استفاده از دستگاه کارتخوان و مراکز درمانی را ملزم به پرداخت 10 درصد دستمزد پزشکان به سازمان امور مالیاتی کرد ولی همچنان ابهاماتی درباره میزان فرار مالیاتی پزشکان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی فارس، اواسط تابستان امسال فرار مالیاتی گسترده پزشکان و عدم استفاده آنها از دستگاه کارتخوان توسط برخی کارشناسان رسانه ای شد و ایجاد کمپین هایی در فضای مجازی را به دنبال داشت.

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به این موضوع در برنامه گفتگوی ویژه خبری در تاریخ 2 شهریورماه، با تاکید بر اینکه از عدم وجود دستگاه کارتخوان در مطب برخی پزشکان دفاع نمی کنم، به ابزارهای مختلف سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات اشاره کرده و گفت هم می توانید نگذارید خارج بروند، هم می توانید مطب را ببندید و زندان بفرستید .

قاضی زاده هاشمی با خطاب قرار دادن مسئولان سازمان مالیاتی که چرا نرفتید مالیات بگیرید؟، اظهار داشت: مگر سازمان نظام پزشکی به شما گفته مالیات نگیر؟! مگر پزشک گفته مالیات نگیر؟! اگر گفته باشد هم بیخود کرده است؛ همه مردم مالیات می دهند آنها هم باید بدهند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان واقعا چقدر باید مالیات بدهند؟+فیلم

پزشکان واقعا چقدر باید مالیات بدهند؟+فیلم