مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اسفند 1397 ساعت 16:362019-03-04اقتصادي

ترخیص خودرو های دپو شده در گمرک به صورت مشروط آزاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخشنامه ای به سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانی اعلام کرد: آن دسته از خودرو های متوقف در گمرک که با انتقال ارز و به صورت گشایش ال سی وارد شده اند در صورتی که تا شانزدهم دی ماه امسال قبض .

- وزارت صمت اعلام کرد: خودرو های متوقف در گمرک در صورتی که تا 16 دی امسال قبض انبار دریافت کرده باشند، اجازه ترخیص خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخشنامه ای به سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانی اعلام کرد: آن دسته از خودرو های متوقف در گمرک که با انتقال ارز و به صورت گشایش ال سی وارد شده اند در صورتی که تا شانزدهم دی ماه امسال قبض انبار دریافت کرده باشند، اجازه ترخیص خواهند داشت.

براساس این بخشنامه خودرو های متوقف در گمرک به دو دسته خودرو هایی که با انتقال ارز و گشایش ال سی وارد شده اند و خودرو هایی که بدون انتقال ارز وارد شده اند، تقسیم شده اند.

طبق تصمیم وزارت صنعت خودرو های دسته اول (وارد شده با انتقال ارز) در صورتی که تا شانزدهم دی ماه قبض انبار دریافت کرده باشند اجازه ترخیص از گمرک را خواهند داشت.

اما در خودرو های دسته دوم (وارد شده بدون انتقال ارز) تنها آن هایی مجاز به ترخیص هستند که قبض انبار آن ها تا شانزدهم مرداد ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص خودرو های دپو شده در گمرک به صورت مشروط آزاد شد

ترخیص خودرو های دپو شده در گمرک به صورت مشروط آزاد شد