مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اسفند 1397 ساعت 09:202019-03-05حوادث

تاکید رییس پلیس کشور بر برخورد مهربانانه ماموران با مردم


فرمانده نیروی انتظامی بر برخورد مهربانانه ماموران با مردم تأکید و اظهار کرد: با هنجارشکنان و مزاحمان نوامیس که مخل آسایش و آرامش شهروندان می شوند، - قاطعانه برخورد می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در جمع فرماندهان انتظامی شهرستان های سراسر کشور، با بیان اینکه فرماندهان انتظامی شهرستان ها در صف اول اجرای مأموریت ها هستند، تصریح کرد: فرماندهان بایستی بر ارتقاء آمادگی و توان عملیاتی رزمی پلیس بر مبنای تهدیدات و آینده پژوهی تمرکز کنند.

وی به وقایع و حوادث صورت گرفته از دی ماه سال گذشته تاکنون اشاره و خطاب به فرماندهان انتظامی سراسر کشور بیان کرد: خوشبختانه با هوشیاری، هوشمندی و آمادگی ناجا و نیز دیگر دستگاه های امنیتی، هدایت های داهیانه رهبرمعظم انقلاب و نیز حضور مردم ولایی و بصیر کشورمان، توطئه ها و تهدیدات دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شد.

سردار اشتری به تعامل مطلوب ناجا با نیروهای مسلح اشاره و خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی ستادکل، نیروی انتظامی از لحاظ آمادگی در سطح مناسبی قرار دارد و بر همین اساس درصدد هستیم تا این آمادگی ها را ارتقاء دهیم.

فرمانده ناجا به دسته بندی تهدیداتی که هر کشوری با آن مواجه است، اشاره و خاطرنشان کرد: تهدیدات را می توان به دسته های نظامی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس پلیس کشور بر برخورد مهربانانه ماموران با مردم

تاکید رییس پلیس کشور بر برخورد مهربانانه ماموران با مردم