مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اسفند 1397 ساعت 11:262019-03-05بين الملل

دیدار سفرای کشورهای مختلف با وزیر دفاع لبنان


سفرای چند کشور از جمله سفیر ایران در لبنان با وزیر دفاع این کشور دیدار و درباره موضوعات مختلف بویژه نظامی بحث و تبادل نظر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دوشنبه (دیروز) تعدادی از سفرای کشورهای مختلف در لبنان با الیاس بوصعب وزیر دفاع این کشور دیدار کردند.

بر اساس گزارش لبنان دیبیت ، در دیدار سید محمد جلال فیروزنیا سفیر ایران با بوصعب درباره اوضاع لبنان و منطقه بحث و تبادل نظر شد.

فیروزنیا از آمادگی ایران برای همکاری با لبنان در تمامی زمینه ها - هر زمینه ای که دولت لبنان مناسب بداند- خبر داد؛ بوصعب از پیشنهاد ایران استقبال کرد و گفت، قصد دارد امکان تقویت راه های همکاری در راستای منافع دو کشور و ادامه دیدارها در تمامی سطوح را بررسی کند.

دیروز خانم لنه لیند سفیر نروژ در لبنان نیز با وزیر دفاع این کشور دیدار کرد و دو طرف درباره پیوستن لبنان به پیمان منع مین صحبت کردند و بوصعب از موافقت وزارت دفاع با امضای این معاهده خبر داد.

ای دیگر موضوعات این دیدار بررسی اوضاع در جنوب لبنان و مرزهای شرقی لبنان بود.

  میشاییلا فرنکووا Michaela Fronkova)) سفیر چک در لبنان طی دیدار با بوصعب، سمت جدید وی را تبریک گفت و در ادامه درباره توافقنامه همکاری نظامی میان جمهوری چک و لبنان صحبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفرای کشورهای مختلف با وزیر دفاع لبنان

دیدار سفرای کشورهای مختلف با وزیر دفاع لبنان