مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اسفند 1397 ساعت 18:162019-03-05اقتصادي

فعالیت بیش از 4000 شرکت دانش بنیان در کشور/ ایجاد مرکز سلول درمانی در شیراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سورنا ستاری معاون علمی و فن آوری رییس جمهور بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری فارس، اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان به جای کمک مالی احتیاج به محیط کسب و کار دارند تا برای آنها مزاحمت ایجاد نشود.

وی از فعالیت 4 هزار و 200 شرکت دانش بنیان در کشور خبر داد و افزود: فروش محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان در سال گذشته، 60 هزار میلیارد تومان بوده است.

ستاری با بیان اینکه بزرگترین دستاورد شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فن آوری این است که نسل جوان، تحصیلکرده و متخصص وارد بازار کار می شوند، ادامه داد: به شرکت های دانش بنیان بیش از 140 نوع خدمت از جمله معافیت های سربازی، معافیت های بیمه و مالیات و مهیا کردن محیط کسب و کار مناسب ارائه می شود.

وی ادامه داد: معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری از تمام پروژه های فناوری در حوزه های مختلف از جمله علوم پزشکی حمایت می کنند و در ساختار پارک های علم و فناوری و در قالب ارائه تسهیلات بانکی به این شرکت ها کمک مالی می شود.

وی اظهار کرد: از مرکز سلول های بنیادی بازساختی علوم پزشکی حمایت می شود و قرارداد 10 میلیارد تومانی در این باره با دانشگاه علوم پزشکی شیراز منعقد شده و این دانشگاه جزء سه دانشگاه مورد حمایت در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 4000 شرکت دانش بنیان در کشور/ ایجاد مرکز سلول درمانی در شیراز

فعالیت بیش از 4000 شرکت دانش بنیان در کشور/ ایجاد مرکز سلول درمانی در شیراز