مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اسفند 1397 ساعت 10:152019-03-06اجتماعي

راهکارهای توسعه گردشگری چهارمحال و بختیاری


رییس بنیاد ایران شناسی چهارمحال و بختیاری راهکارهای تقویت و توسعه گردشگری استان را تشریح کرد.

- عباس قنبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز چهارمحال و بختیاری قابلیت های گردشگری است که می تواند آن را به عنوان یک قطب گردشگری مطرح کند و از این طریق درآمدزایی داشته باشد.

وی افزود: توجه به طبیعت متنوع چهارمحال و بختیاری مانند کوهستان ها، ارتفاع از سطح دریا و چشمه ساران می تواند به عنوان یک شاخص اجتماعی فرهنگی در نظر گرفته شود.

قنبری زندگی شهری، روستایی و عشایری را سه نوع زندگی در استان برشمرد و گفت: اما گاهی متناسب با شرایط اقلیمی و بارندگی شش ماه از سال زندگی عشایری - شهری و شش ماه زندگی عشایری - روستایی است.

وی تصریح کرد: تولیدات کشاورزی و دامداری فرصت مطلوبی برای تولید صنایع دستی، محصولات باغی، کشاورزی و صنعتی و فروش آن ها در بازارچه های محلی به گردشگران است.

قنبری ادامه داد: پیست اسکی کوهرنگ نیز فرصتی برای گردشگری و فروش محصولات تولیدی محلی در بازارچه های محلی برای مردم بومی منطقه محسوب می شود.

رییس بنیاد ایران شناسی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بایستی ویژگی های اقلیمی استان از طریق رسانه ها معرفی شده تا توانمندی های استان به همگان شناسانده شود و این امر به زبان های گوناگون عربی، انگلیسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای توسعه گردشگری چهارمحال و بختیاری

راهکارهای توسعه گردشگری چهارمحال و بختیاری