موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اسفند 1397 ساعت 12:002019-03-06اقتصادي

وقتی نمایشگر گوشی ضبط خودرو می شود+تصاویر


یکی از سه خودروی مفهومی جدید خودروسازی استون مارتین که از خودروهای فرمول 1 الهام گرفته شده، قابلیت استفاده از نمایشگر گوشی های هوشمند به جای نمایشگر سیستم صوتی خودرو را خواهد داشت.

- یکی از سه خودروی مفهومی جدید خودروسازی "استون مارتین" که از خودروهای فرمول 1 الهام گرفته شده، قابلیت استفاده از نمایشگر گوشی های هوشمند به جای نمایشگر سیستم صوتی خودرو را خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، شرکت استون مارتین امروز هت تریک کرد و سه خبر جدید اعلام کرد.

این خودروساز کار بر روی سه خودروی مفهومی جدید را تأیید کرد: خودروی مفهومی Vanquish Vision ، هایپرکار AM-RB 003 و خودروی مفهومی Lagonda All-Terrain.

خودروی اول که به اختصار Vanquish نامیده می شود دو سال است که در حال طی مراحل تولید است و قرار است تا سال 2022 روانه بازار شود.

ظرفیت موتور دوقلوی توربوشارژ این خودرو هنوز مشخص نشده است اما احتمالاً همانند موتورهای مشابه سایر خودروسازان حدود 3.

0 لیتر خواهد بود.

مدل AM-RB 003 نیز که قبلاً به نام پروژه 003 شناخته می شد یک مدل بنزینی است و مفاهیم و فناوری های آن مستقیماً از خودروهای فرمول یک می آید.

با این حال جالب اینجاست که این خودرو روی داشبورد خود هیچ جایی برای نمایشگر سیستم صوتی ندارد و در واقع چیزی به عنوان صفحه لمسی روی داشبورد تعبیه نشده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی نمایشگر گوشی ضبط خودرو می شود+تصاویر

وقتی نمایشگر گوشی ضبط خودرو می شود+تصاویر