مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اسفند 1397 ساعت 12:512019-03-06فرهنگي

فاضل نظری پدیده شعر روزگار ماست / امروز در نقد شعر تقوای لازم را نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشن انتشار آخرین اثر فاضل نظری با عنوان اکنون با حضور شخصیت های ادبی و دانشگاهی کشور و همچنین استقبال پرشور مردم و مخاطبین این شاعر، - جشن انتشار آخرین اثر فاضل نظری با عنوان اکنون با حضور چهره ها، شخصیت ها و استقبال مردم در فرهنگ سرای ارسباران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشن انتشار آخرین اثر فاضل نظری با عنوان اکنون با حضور شخصیت های ادبی و دانشگاهی کشور و همچنین استقبال پرشور مردم و مخاطبین این شاعر، در فرهنگ سرای ارسباران برگزار شد.

در این برنامه محمدرضا شهیدی فر به عنوان مجری، ساعد باقری، بهاءالدین خرمشاهی، محمد صالح علاء، منصور ضابطیان، محسن مومنی شریف، بهروز شعیبی و جمعی از شاعران، اساتید دانشگاه و مدیران انتشارات سوره مهر و حوزه هنری حضور داشتند.

در ابتدای برنامه محمدرضا شهیدی فر درباره این برنامه گفت: من هر زمان که در جمع شاعران حضور دارم به حال خوب و استعداد آسمانی آن ها غبطه می خورم، که چرا نمی توانم همانند آن ها به خوبی حرف بزنم و واژگان را با مفهومی ژرف و عمیق به کار بگیرم، این یک حسرت تمام نشدنی است، امروز این مسئله چندین برابر است؛ زیرا همه برای کتابی جمع شده ایم که شاعرش، سراینده اش، از چندین سال پیش غزل هایی را سرود که انحصار به خودش دارد و بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضل نظری پدیده شعر روزگار ماست / امروز در نقد شعر تقوای لازم را نداریم

فاضل نظری پدیده شعر روزگار ماست / امروز در نقد شعر تقوای لازم را نداریم