مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اسفند 1397 ساعت 14:462019-03-06حوادث

تکذیب خبر خودکشی دسته جمعی در یک مرکز ترک اعتیاد در بندرعباس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی هرمزگان، غلامحسین رازمند مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی هرمزگان در تشریح این خبر اظهار داشت: در تاریخ 12 اسفند ماه دو تن از بیماران مقیم مرکز با حبس کردن سایر بیماران در سالن اقدام به قفل کردن درب و آتش زدن پتوها کرده که بلافاصله موضوع به آتش نشانی، اورژانس و پلیس اطلاع داده شد.

وی در ادامه افزود: پس از طی شدن زمان و حضور با تاخیر ماشین آتش نشانی، با مداخله آتش نشانی و پلیس، حریق اطفا و عاملین دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی هرمزگان تصریح کرد: متاسفانه یکی از بیماران بر اثر استنشاق ناشی از دود در مسیر بیمارستان در آمبولانس فوت کرد و تعداد 11 نفر هم با عوارض ناشی از دود به بیمارستان منتقل و پس از درمان ترخیص شدند.

رازمند گفت: ماجرای مذکور صرفا حادثه بوده و مراکز تحت نظارت سازمان طبق پروتکل های موجود با شرایط نرمال فعالیت دارند، لذا موضوع خودکشی دسته جمعی بیماران، کذب محض و شیطنت رسانه ای بوده است.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت مرکز تا اطلاع ثانوی به علت آسیب وارد شدن به یکی اتاق ها متوقف شده و نسبت به اعزام بیماران به سایر مراکز اقدام لازم به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خبر خودکشی دسته جمعی در یک مرکز ترک اعتیاد در بندرعباس

تکذیب خبر خودکشی دسته جمعی در یک مرکز ترک اعتیاد در بندرعباس