مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اسفند 1397 ساعت 15:462019-03-06اجتماعي

جاذبه های گردشگری عروس شهرهای ایران+ تصاویر و فیلم


فارس گزارش می دهد جاذبه های گردشگری عروس شهرهای ایران+ تصاویر و فیلم شهرستان رامسر با زیبایی وصف ناپذیر در انتهای غربی استان مازندران در دامنه جنگلی و زیبای البرز و سواحل رؤیایی دریای خزر آرمیده و با برخورداری از جاذبه های گردشگری و امکانات اقامتی، به عنوان قطب مهم گردشگری در کشور و حتی جهان مطرح است.

مجله فارس پلاس، مازندران استان مازندران به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی  مواهب خدادادی هرساله میزبان گردشگران بسیاری از گوشه گوشه کشور و حتی خارج کشور است.

غربی ترین استان مازندران شهرستان رامسر است که از میان جاده ای که از میان جنگل ها می گذرد می توان به این شهر رسید، شهری که با داشتن جاذبه های تفریحی و گردشگری به جرات می توان گفت چیزی از زیبایی کم ندارد.

در میان شهرهای استان ، رامسر با مناظر زیبا و جاذبه های منحصر به فرد طبیعی، یکی از مناطق برتر کشور در طبیعت گردی محسوب شده و سالانه پذیرای مسافران و گردشگران بسیار زیادی است.

شهرستان رامسر با زیبایی وصف ناپذیر در قسمت انتهای غربی مازندران در دامنه جنگلی و زیبای البرز و سواحل رؤیایی دریای خزر آرمیده و با برخورداری از جاذبه های گردشگری و امکانات اقامتی، پذیرایی و تفریحی و کوتاه ترین فاصله بین کوه و دریا با لقب عروس شهرهای ایران به عنوان قطب مهم گردشگری در کشور و حتی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاذبه های گردشگری عروس شهرهای ایران+ تصاویر و فیلم

جاذبه های گردشگری عروس شهرهای ایران+ تصاویر و فیلم