مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اسفند 1397 ساعت 17:002019-03-06بين الملل

اشک هایی با طعم فلفل


این عکس، بی کیفیت است؛ درست مثل زندگی آدم هایی که در این قاب دیده می شوند؛ پناهجویانی که کیلومترها دورتر از وطنشان، اشک می ریزند؛ اشک هایی که معلوم نیست از غم غربت است یا گاز فلفل! - این عکس، بی کیفیت است؛ درست مثل زندگی آدم هایی که در این قاب دیده می شوند؛ پناهجویانی که کیلومترها دورتر از وطنشان، اشک می ریزند؛ اشک هایی که معلوم نیست از غم غربت است یا گاز فلفل! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بار دیگر نام دنیزلی در ترکیه، کشور دوست و همسایه ایران، در فضای مجازی در میان ایرانیان بر سر زبان ها افتاده و ویدئویی منتشر شده درباره استفاده بی دلیل پلیس از گاز اشک آور علیه پناهجویان ایرانی در مقابل اداره مهاجرت دنیزلی.

این ویدئو و تصاویری که از آن برداشته شده و در فضای مجازی دست به دست می شود، صدای اعتراض ایرانیان را در داخل و خارج از کشور بلند کرده است.

ماجرا از این قرار است که چند روز پیش جمعی از مهاجران ایرانی و دیگر پناهجویان که برای انجام امور اداری به اداره مهاجرت شهر دنیزلی مراجعه کرده بودند تا مدارک شناسایی خود را تمدید کنند، ایستاده بودند.

یک پناهجوی حاضر در محل می گوید: در صف، یک پناهجوی ایرانی و افغانستانی با یکدیگر مشاجره کردند اما این مشاجره بدون مشکلی تمام شد و با اینکه دیگر مشاجره ای وجود نداشت، پلیس بدون دلیل به سمت پناهجویان گاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک هایی با طعم فلفل

اشک هایی با طعم فلفل